Fredlig minnesstund för Gazas mördade befolkning vid Linnéuniversitet i Växjö

Video från Linnéuniversitetet i Växjö

Jag var på Speakers Corner i Växjö och berättade om direktdemokrati och objektivare medier genom Valsamverkanspartiet och Vetenskapliga partiet inför EU-valet när jag träffade två mormoner, varav en som jag träffat tidigare. Vi beslutade oss för att ringa Jesus, som vi båda träffat tidigare.

Jesus utseende enligt Bas Uterwijk

Jesus sade att vi skulle fokusera på barnen i Gaza. Jag åkte förbi COOP på vägen hem och där träffade jag en palestinier och en syrier som berättade om ett protesterande tältläger utanför Linnéuniversitetet. Ett mirakel ditsänt av Jesus, eller ”Messias” som de äktas troende judarna kallar honom, innan de har förstått sin egen skrift Jesaja 53.

Jag åkte direkt dit. Maten jag hade handlat på COOP gav jag till aktivisterna och vi höll en minnesstund för den massmördade befolkningen i Gaza och jag fick en Palestine Cola.

Jag och aktivisterna ringde Jesus för goda råd. Han bad mig och aktivisterna att fokusera på media. Jag förstod snabbt att Palestinagrupperna led av samma sak som många andra i världen lider av, samt varför Jesus skickat just mig.

Palestinierna har satt tillit till de stora fula medier som ägs av förövarna till massmordet, d.v.s. den sionistiska bankmaffian, som inte förstår vad de gör och riskerar att hamna i helvetet i evighet, så jag berättade om alternativen för att hjälpa dem alla till fred och himmelrike.

Varför låta sig manipuleras, avledas, censureras och mörkas av satans plattformar?

Titta alltid på ägarna och deras karaktär historiskt!

Richard Stallman har t.ex. listat några företag och deras karaktär, t.ex. Gmail/Google, Facbook. (Instagram ägs av Facebook). De bör i min mening lämnas, så att de börjar förstå sin belägenhet. Hotmail (Microsoft) och icloud (Apple) duger sannolikt inte heller.

Richard Stallman at LibrePlanet2019

Alternativ är i allmänhet ny alternativa medier som säger sanningen och har relativt öppna kommentarsfält som t.ex. GlobalPolitics.SE, eller SwebbTV & SwebbTube (baserat på PeerTube), samt öppen fri hårdvara, operativsystem, mjukvara och plattformar såsom t.ex. GNU+Linux WordPress och VideoPress, från Automattic, SubStack.

Jag e-postar de palestinagrupper som har andra ändelser på sina e-postadresser och uppmanar dem att kontakta de andra aktivisterna om detta via telefon, eller i verkliga livet, samt diskutera ProtonMail eller andra öppna fria lösningar som finns för oss alla!

Tack Jesus för din guidning. Dina tre hjärtliga kramar värmer mig och driver mig framåt. Tack Richard för allt du gjort för vår digitala frihet. Tack Palestinagrupperna för allt gott ni gör för barnen i Gaza.

Mer intressant:

https://www.globalpolitics.se/oppet-brev-studenter-ockuperar-goteborgs-universitet-i-protest-mot-folkmordet-i-gaza-andra-universitet-foljer-efter/

https://valsamverkanspartiet.wordpress.com/2023/11/16/promo-fredag-2000-17-nov-direktsandning-om-30000-barnkidnappningar-i-sverige-varje-ar-och-massmorden-i-palestina/

https://valsamverkanspartiet.wordpress.com/2024/05/17/het-diskussion-om-pamfletten/

2 reaktioner till “Fredlig minnesstund för Gazas mördade befolkning vid Linnéuniversitet i Växjö

Välkommen att kommentera!

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.