Global Politics om dubbelmoralen i Ukraina & kritik av oseriösa valsamverkanspartier

Kritik av oseriösa valsamverkanspartier

De splittrande oseriösa piratkopiorna av Valsamverkanspartiet, som bl.a. säljer utspätt vatten för dyra pengar, lurar ut folk på ondskans plattformar istället för att hjälpa dem ut därifrån, tar in folk som tror att Jorden är platt, tror att NASA aldrig har varit på månen, att halva SS var judar, samt att osäker digital direktdemokrati är säker, samt rekryterat den narcissistiske ökände Analdoktorn, som är emot äkta fredlig folkdemokrati som i Schweiz, kommer inte ha en chans NÄR fler seriösa partier och seriösa individer ansluter sig. Välkomna!

Tro mig! Folk tar faktiskt politik på allvar. Inget man kan skoja bort eller förenkla populistiskt. Folk vill veta var man står och varför. Ca 98% av folket tror inte på digital direktdemokrati i dagsläget, även om jag tror att den säkert kan bli riktigt säker i framtiden. De vill rösta på saker som de kan tro på och då måste vi hålla oss till evident sanning.

Kritik av Global Politics

Global Politiks är en trovärdig seriös sida, jämfört med ovanstående och fulmedia, även om jag vill kritisera att folket inte alltid tillåts säga den osminkade sanningen med de värdeomdömen de har på Global Politics.

Det kan bero på fredliga ambitioner, eller kanske något avtal eller princip som jag inte känner till, men jag hävdar att den som inte säger det som är sant med både förnuft och känsla, heller knappast kan avskräcka de godtrogna från psykopater, heller aldrig kan vinna någon respekt eller fred för barnen och framtidens generationer.

Jag får alltså återigen in en refuserad kommentar på Global Politics: ”Varför är vissa offer mer värda än andra?” Tack för det. Det är ändå mer än man kan förvänta sig av fulmedia i vår s.k. ”demokrati”, den fulmedia som ställt sig på lönnmördares och nazistiska kuppmakares sida, kuppmakare och kriminella som är ytterst ansvariga för att Ukraina brinner. Refusering och förändring av ord är ok. Problemet är bara att det jag ville säga till stor del försvann.

Detta liknar mer vad jag ville säga:

Psykopaterna i fulmedia och den bombliberala fulpolitiken ser inget problem med dubbelmoral. (Samma sak gäller ledargestalter för piratkopiorna av Valsamverkanspartiet) men de tillhör ändå en ganska liten klubb, även om psykopatin är väl utbredd bland ledarna. De vore heller inget större problem, om det inte vore för alla dumhuvuden som betraktar, läser, lyder och röstar på dessa narcissistiska galjonsfigurer.

De som vet att psykopaterna ljuger vilseleder och bedrar för pengar, men liksom ändå ständigt bänkar sig framför dessa, ständigt skall länka till dem, eller ständigt länkar till deras vidriga sociala medieplattformar är ett större problem, anser jag.

Det är delvis mitt eget problem, för vi behöver bli fler och skapa bättre kanaler för folket på bättre plattformar, likt Folkets Radio om att lämna en destruktiv relation med psykopater och Jimmy Dore Show. (hemsida) Till detta behöver jag hjälp, men har inte lyckats få tag på tillräckligt bra folk än och har heller inte blivit inbjuden att medverka i sådant.

Hade bara några få procent av intelligenta människor vaknat, samt börjat bidra på olika vis, så hade nog saken snart varit biff. Då hade folket snabbt som ögat tagit in kvalitativ information, samtalat deliberativt, hållit sig till sanningen, organiserat sig, valsamverkat brett och redan 2022 hade vi då säkert haft nya växande partier i Riksdagen, samt strax efter det kunnat dra in presstödet still alla icke-objektiva psykopatmedier som ljuger som borstbindare åt främmande makts kriminella intressen.

Kommer det ske? Jag har hittills varit besviken på hela Sverige, men jag hoppas att fler svenskar kan utvecklas mentalt. Alla, med tillräckligt många hästar i båset, som vill se ett politiskt skifte, är varmt välkomna ända fram till senvåren, då vi trycker valsedlar för Valsamverkanspartiet.

Även syndare som vaknar ännu senare är välkomna in på listan, för sent skall som bekant syndarna vakna, och bättre sent än aldrig.

Välkommen att kommentera!

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.